Hemma

Nu är jag hemma igen. Ganska lugn dag, skön skoldag också. Ola kom och prata praoplatser med oss, och jag  tror att jag ska praoa på universitetssjukhusets cafe. Annars blir det på något mysigt cafe på stan. Bara vara eller Vasa. Efter skolan knalla (fick skjuts då) jag och Bella hem till henne och hade hoppats på dom där cupcakesen, men ikke! Så senare ställde vi oss vid stekpannan och börja göra fattiga riddare.Mums! Vi pluggade lite idag också. Bra det för snart är det dags att välja gymnasium, eller innan februari iallafall. Jag ska säga er att jag inte är särskilt säker på vad jag ska välja. Men det kommer väl. Nu måste jag fixa lite med naglarna såå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja e cool(a)

Haha skoja bara, ja tkr inte de va snällt att de åt upp dom. Snart ses vi, å min blogg kan ta sej för att de inte funka:(<3

2009-08-26 @ 20:18:14
Postat av: robin

nemen en snyggis på bilden (A)<3

2009-08-27 @ 19:27:02
Postat av: fredrica

hej, allt bra med dej? :)♥

2009-09-02 @ 12:24:11
URL: http://ffredricaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress här: (publiceras ej)

Rolig att du ville skriva i din bloggadress :):

Din komentar här, please ღ:

Trackback
RSS 2.0