7 dec

Just nu äter jag rostade mackor och tänker lite. Var nyss ute med säffie och christoffer. Vi gick och kollade deras förlovningsringar och jag köpte nytt busskort, eftersom bussarna inte tar imot pengar. Det är fan sämst, då måste jag ta bussen till stan för att köpa ett busskort så jag kan åka hem? stört. aja, är jättesugen på att ätaa! vet, de flesta håller på ba aamaagaash jag åt en macka förut nu måste  ja käka papper resten av veckan. Inte jag, jag är jättesugen på feeettmat och onyttigt just nu. Typ, pizza, kebab, mc, fattiga riddare med massa sirap och choklaad. Så imorgon blir det att köpa chokladtomte, hehe det är ju jul, inte sant ? Och i samma veva köpa de sista julklapparna. ******* till minsta syrran, ********* till mamma, hmm, och sen till kompisen.. vet ja inte , menmen hittar på någonting!



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Tjohhoo ;)

allt bra?

2010-01-16 @ 14:42:08
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hj

VIRA från Hofosho har startat egen blogg, kandylandy.se <3

2010-03-05 @ 07:50:06
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-12 @ 21:38:04
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress här: (publiceras ej)

Rolig att du ville skriva i din bloggadress :):

Din komentar här, please ღ:

Trackback
RSS 2.0