Årets önskelista

plutEn ny mobil. Jag vill ha den nya HTC Tattoo, touchmobilen som man kan ändra färg på skalet. Ashäftiig! För min mobil jag har nu är mammas gamla skitmobil nice asså!

plutNya silverarmband. Jag har gått in i en armbandsperiod. Så det behövs verkligen. Me love!

plutEn guldkedja. För jag har alltid på mig ett guldhalsband från när jag var mindre, och kedjan är lite för liten.

plutEn silverklocka. Samma sakt som med armbanden, så har jag en klockperiod, men har ingen snygg klocka. Så önskar mig en ganska stor biff silverklocka!

plutPengar. Så jag kan köpa snygga kläder till nyår. T.ex en snygg klänning, nya skor, nya tights, lite pajletttröjor.

plutEn väska. Herregud, har bara min gamla röda väska och en liten svart lackad sommarväska. Vill ha en ny lite större svart skinnväska med några snygga accessoarer på, t.ex nitar.



HTC Tattoo, vad tror ni, värd att köpa/få ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress här: (publiceras ej)

Rolig att du ville skriva i din bloggadress :):

Din komentar här, please ღ:

Trackback
RSS 2.0