Riktiigt irriterad på dig Kissie!

Gud, Kissie asså! Vilket liv hon har, alla kollar på hennes blogg för att den är så töntig och se vem hon ska kränka härnäst! Ena inlägget går hon på "emos" och nästa inlägg "fjortisar", låt de va och låt dem se ut som de vill! Jag tycker verkligen synd om henne, hon måste verkligen hata sitt liv. Annars skulle hon inte supa sig full varje dag och skaffa fejk bröst, fejk läppar och gud vet vad! Hon hackar på alla som inte tänker som henne och på folk HON inte tycker är snygga. Hon kan sluta leta fel på de runt omkring sig och börja tänka på att se sig själv i spegeln. Jag försöker inte hacka på henne på samma sätt som hon hackar på andra, men någon måste ju tänka till och fråga sig själva om man vill ha en falsk, elak, ytlig tjej på bloggtoppen eller en äkta, snäll tjej som skriver om saker som verkligen är intressanta istället för att skriva om vilka fula killar hon sätt och sätter ut namn och bild på dem i inlägget också. Jag lovar att hon sårat riktigt många, men hon kommer inte sluta med det heller.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla min hiss och diss, jag har skrivit en diss om Kissie också ju! Hon är så himla irriterande som du säger. Hon tror hon är känd, visst är hon, men på vilket sätt ientligen? Hon är känd för att vara en bitch. Guud så jobbig hon är. Menmen ska inte heller hacka på henne, önskar bara hon kunde sluta med de. :)<3

2009-09-08 @ 20:00:34
URL: http://bellaanfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress här: (publiceras ej)

Rolig att du ville skriva i din bloggadress :):

Din komentar här, please ღ:

Trackback
RSS 2.0